lørdag 29. september 2012

Løv

I dag har det vært deilig høstvær i Trondheim og jeg benyttet anledningen til å gå tur. 
Jeg tok med meg litt fargerik løv hjem, og dekket et koselig bord til kveldens biffmiddag.


Jeg elsker fremdeles disse flettede dekkebrikkene - bruker dem hele tiden.


Silje med bloggen Whippetliv inspirerte meg til å bruke disse murbokstavene som gryteunderlag. Det var en kjempesmart i idè og jeg syns disse er mye mer dekorative på bordet enn utslitte korkunderlag.
 
 
Serviettene kuppet jeg på Living da det var - 30 % på hele interiøravdelingen.
Jeg syns de passet godt nå til høsten.
 
I morgen tenker jeg det blir litt bakedag. Fryseren må fylles opp med brød og hvem vet, kanskje jeg lager noe godt til kvelden også. Det er jo tross alt lov å kose seg litt ekstra i helgene.
 

4 kommentarer:

  1. Nydelige blader, høsten har så mange fine farger å by på.
    Artig å pynte på den måten, enkelt men energisk! :)
    God helg

    SvarSlett
  2. Da er vi to her i Trondheim som utnyttet godværet med en tur i dag :) Fint dekket bord. Dekorativt me høstblader :)

    SvarSlett
  3. Så fint bord du har dekket - her var det mange gode tips å ta med seg :)
    Ønsker meg slike underlag, men vet ikke hvor jeg skal finne dem... Ikea blir 5 og en halv time for langt unna :) Og det gryteunderlagtipset var jammen smart! Jeg har bare pakket bort noen sementbokstaver som jeg var lei av - nå skal de få komme frem!! :)

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  4. Å SØTE GINA FOR ETT FLOTT PYNTET BORD!
    LURT MED DI BOKSTAVENE ...TAKK FOR TIPSET!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.