fredag 14. september 2012

Love is all you need

Det er ingen tvil om at høsten er kommet. Ute herjer vinden, og regnet står i mot vinduene.

Jeg koser meg hjemme i kveld etter nok en arbeidsuke. Leiligheten er nyvasket, tacoen er inntatt, lysene er tent, pleddet er på og nå står snart popcornet på bordet.

Jeg viser et lite glimt fra soverommet i kveld, ettersom det er noen nye småting der nå.


Elsker dette satengsengesettet, det er så enkelt og nydelig i fargene.


Det har også kommet opp "Love is all you need"- ståltråd fra Dixie.
Endelig fant jeg dem, jeg har lenge ønsket meg et slikt.




Vi kuppet også to herlige hotellputer i sommer da det var halv pris på dem!
De er jo bare helt fantastiske, og et ordentlig kupp spør du meg.
De gir super støtte i ryggen dersom jeg vil lese litt på sengen.





Ønsker alle sammen en riktig fin helg.

6 kommentarer:

  1. Så nydelig, delikat soverom!
    Her er det også omsider blitt kosekveld, etter litt kveldsjobbing for meg :)
    Nå er det sofaen og gullrekka på tv ;D
    God helg!!

    SvarSlett
  2. God kveld Gina:)
    nydelig soverom!
    ønsker deg en fin helg:)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Sateng sengesett er bare så herlig å krype inn under!
    Elsket den lille detaljen "kiss me good night"..

    Tone Eirin

    Titt gjerne innom bloggen min og bli med på GiveAway!

    SvarSlett
  4. Så herlig sengesett og soverom. Det finnes ikke noe bedre enn å legge seg i nytt sengetøy :) Kjempeflott høstbord du har dekket i innlegget under. Her var det masse inspirasjon å hente :))

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ, så fint soverom du har! :D
    Misunnelig! Hvor kjøpte du love is all you need? Dixie? Er det en butikk? :P

    Takk for tips, vitrineskapet fra Living var kjempefint, men liitt for dyrt for meg nå ;) Blir nok Hemnes ja, greit nok foreløpig, og så får jeg skjult litt rot ja ;)

    Ha en fin kveld videre :)

    Klem Natalie

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige kommentarer :)
    "Kiss me goodnight"-skiltet har jeg fått tilsendt fra en veldig god venninne i USA, mens "Love is all you need" ståltråden er kjøpt på Cornelias Hus i Trondheim :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.