fredag 7. mars 2014

Høst eller vår?

I dag har det regnet konstant hele dagen og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd vi var i midten av oktober. Helgevasken er unnagjort og ettersom jeg hadde kort dag i dag hadde jeg håpet jeg skulle få ta noen flere bilder, men det har aldri blitt lyst nok til det. Mens jeg venter på lysere dager deler jeg noen bilder jeg tok i februar i stedet. Vi var nemlig så heldige at vi fikk et lite glimt av sola i vinterferien. 


Julekoppene ble omsider byttet ut med blomsterkoppene. 



I skrivende stund plasker fremdeles regnet på ruta, jeg har fyrt i både ovnen og peisen og er straks klar for å synke ned i sofaen med noe varmt i koppen og kanskje en film. 
God helg!

- Gina

3 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Den sola er ettelengtet som alltid, nå har det vært mange nok triste regnfulle dager ja...

    Ha en fin fin helg!

    SvarSlett
  2. Ja, det været er jammen rart… her regner det, samtidig som knoppene på trærne er på bristepunktet. Litt vår, ikkeno vinter, litt høst. Forvirrende;-) Håper lyset kommer på skikkelig snart!

    God helg, fine du:-)

    SvarSlett
  3. Ntt som været her,regner og blåser og er så surt og kaldt...vil ha vår med sol og varme:)
    Så fine kopper du har:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.