onsdag 12. mars 2014

Vårlig og rustikt

Full av inspirasjon etter Londonturen, satte jeg i gang med det samme jeg kom hjem. Jeg ville ha det lyst, vårlig og samtidig litt rustikt. Jeg har derfor malt fugene over kjøkkenbenken, freshet opp pepperkverna og kjøpt inn litt nytt stæsj til kjøkkenbenken. 


Pepperkverna er malt i kjøkkenets farge, nemlig mint - jeg har fremdeles igjen prøvemaling fra i sommer, så hvorfor ikke bruke noe av det man allerede har?


Da jeg så denne pakken med pasta, så jeg den for meg på kjøkkenbenken vår med en gang- akkurat det uttrykket jeg var ute etter.



En svipptur til London og litt sol i fjeset gjorde virkelig at inspirasjonen kom tilbake igjen. Hva inspirer dere?
 Nå er det straks middag, før jeg skal ut i sola og gå tur sammen med ei god venninne. Man må jo bare nyte været mens man kan!

- Gina

1 kommentar:

  1. Blogger som dette inspirerer meg!
    Nydelige bilder...som i tillegg gir meg god matlyst! :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.