tirsdag 25. mars 2014

Nytt gulvteppe

Da vi fikk endelig fikk bestemt oss for hvilket gulvteppe vi skulle ha under lesekroken/kaffestua vår, bar det avgårde til IKEA den første ledige helga vi hadde. Jeg trengte litt tid til å bli vant til Stockholmteppet fra IKEA, men nå som jeg har sett litt på det så syns jeg egentlig det er ganske fint - som jeg har nevnt tidligere så er jeg jo litt seint ute med det meste.

  
Denne gangen ville vi ikke ha et hårete flossteppe og det måtte passe sammen med den grå sofaen. Til nå er jeg er kjempefornøyd med valget, og blir vi leie er det bare å flytte til opp i loftstuen. Og det beste av alt; det var på halv pris i billigkroken - fremdeles fullt innpakket i plast. Snakk om flaks!

 
 
Vi er til min store frustrasjon fremdeles uten internett hjemme, så til tross for at jeg er tidlig ferdig på jobb blir det litt ekstra tid ved arbeidspulten hvor jeg kan drømme meg bort utenlands i påsken. Det er fremdeles helt fantastisk vær her, så jeg ser frem til å gå hjem litt tidligere fra jobb allikevel.
 Håper sola skinner hos dere også!

- Gina

Husk at du fremdeles kan stemme på soveromsbidragene i finalen hos NIB.

4 kommentarer:

  1. Det teppet er knallfint,har det ikkje sjølv men like derfor:)
    Så godt når sola skinner,herligt!
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gratulerer med finaleplass!! Såå stas! Og gratulerer med nytt teppe.Har dette selv, og jeg er så glad i det! Superfint:-)

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  3. Det kuleste teppet! :) Det passet jo perfekt på stua.
    Ønsker deg en strålende dag!
    klem

    SvarSlett
  4. Hei, og gratulerer med finaleplass! Det fortjener du virkelig, både bloggen og huset ditt er fantastisk:) Teppet ble veldig kult! Har sett på det selv også, men visste ikke helt om jeg turte. Men det passet fint inn hos deg:) Håper du får en fin uke i sola! Klem fra Kristine

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.