onsdag 5. mars 2014

Soverom

Denne måneden vil Nibjentene se hvordan vi har det på soverommet, og jeg viser mer enn gjerne frem vårt. 
Nå som det begynner å bli lysere morgenener trives jeg veldig godt på soverommet - vi har tre store vinduer og lyset gjør at jeg føler meg lettere til sinns allerede før kommer meg ut av senga. 


Som jeg har nevnt tidligere, valgte vi å ikke ha sengegavl ettersom vi har en kontrastvegg med panel. Resten er hvitmalte gipsplater. Valget av panelveggen og skyvedøren med vinduer inn til walk-in gir meg både en hytte- og luksusfølelse på samme tid. 


Sengetøyet er helt hvitt (hvis man ser bort fra den gedigne, men skjønne hjorten i fotenden), noe som bidrar til hotellfølelse da jeg våkner om morgenen. På ønskelisten står et hvitt linsengetøy fra H&M.



For mer soveromsinspirasjon, ta en titt HER.

Håper dere får en nydelig onsdag!

- Gina 

16 kommentarer:

  1. Lekkert og deilig soverom: Den treveggen er en kjempefin kontrast til ett lunt og lekkert soverom:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Lekkert<3
    Lykke til i utfordringen:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. wow, så utrolig fint rom!
    Elsker veggen og døren inn til walk-inen =D
    Masse lykke til.

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. Har jo sagt det før men dette rommet er bare rålekkert!!! :) Og er enig med deg at hvite sengeklær gir hotellfølelse! ;) Dette bidrager bare MÅ komme langt!
    Fin kveld til deg Gina!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig soverom!!
    Lykke til :) Klem fra Monica.

    SvarSlett
  6. Så utrulig fint soverom! Heia deg! :)

    SvarSlett
  7. Nydelig soverom du har! :)

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg synes soverommet ditt er kjempefint. Vi driver og pusser opp hjemme nå, og har også lagt panel som vi skal beise. Hvilken beis har dere brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har brukt Lady interiørbeis matt V" fra Jotun. Fargen heter "Sjøsand" og har fargekode 9043 :)

      Slett
  9. Så fin vegg på soverommet! Lykke til!

    SvarSlett
  10. Huset deres er blitt en drøm av et ferdig resultat. Jeg elsker fargevalgene og interiørkombinasjonene du har valgt. Du er superflink, Gina!

    Jeg håper du har det finfint, og trives i ditt nye hjem og med jobb, samt liker livet på Østlandet i det store og hele. Glad helg ønskes deg. :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med finaleplassen hos NIB!
    Lekkert soverom, og du har fått min stemme:)
    Lykke til ♥

    SvarSlett
  12. Lekkert! Veldig inspirerende :) hva slags panel har dere brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Morsomt at du syns soverommet er inspirerende :) Vi har brukt glattpanel på veggen bak senga. Den er beiset med ett strøk :)

      Slett
    2. Takk for svar! Sanker ideer til egen oppussing, og dette var veldig smakfullt. Fine fargekombinasjoner, og veggen i seg selv falt jeg pladask for :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.