mandag 10. mars 2014

Fra sofakroken

Denne helgen har jeg hatt ordentlig påskefølelse. De siste dagene har det nemlig vært både blå himmel, sol og varmegrader. Jeg har til og med hørt årets første fuglekvitter. Med solen og de lyse dagene begynner heldigvis inspirasjonen å komme tilbake. Jeg blir straks mye lettere til sinns og får mer energi. 


Jeg har aldri blitt helt tilfreds med stillebenet på bordet i tvstua, men denne helga ble jeg plutselig veldig inspirert. Endelig fant jeg et brett som passet sammen med bordet, og med ei krukke med perleblomster gjør det hele litt mer levende. 


Det er vel ikke til å komme unna å ha en stor, lite dekorativ tv i stua når man lever med en mann. Men så mye interiørstæsj som han finner seg i, så skulle det bare mangle. Tven dominerer riktig nok hele veggen, men det fortjener han!


Ønsker dere alle en riktig fin uke!

- Gina

1 kommentar:

  1. Det er nesten merkelig eller det er ikkje det men jøye meg så godt det er med sol og vår og er det noko vi trenger så er det det:
    )
    Ønsker deg ein flott dag!
    Klem fra lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.