onsdag 26. mars 2014

Klar for vår

Vi har hatt noen fine dager den siste uken og skal vi tro på værmeldingene blir det fint vær og litt varmere også neste uke. Jeg har iallfall begynt å kle meg litt lettere på jobb om dagen. 


Nå kan jeg til og med bruke dongeriskjorte uten ull under . Både dongeriskjorte og store fargerike statementsmykker ble med hjem fra London. Garderoben begynner dermed å bli vårklar. 
Hva sier dere? Er dere klare for våren?

Ønsker alle en riktig fin onsdagskveld!

- Gina

1 kommentar:

  1. WOW for noen smykker!! :) Gjett om det skal handles i London neste helg! ;) Tips til noen butikker vi bare må innom? Jeg er ikke klar for våren når det gjelder garderoba, men kanskje jeg finner litt i neste helg. :)
    Ønsker deg en strålende dag!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.